Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

ΦΙΛΙΑ...!

     Ξερω οτι γενικα αναρτω πραγματα που αφορουν τις τεχνες, τα πραγματα που πουλαω και καμια φορα πραγματα τα οποια απλα πιστευω οτι θα σας ενδιεφερε να δειτε..Σημερα ομως δεν θα γινει το ιδιο...Σημερα ειμαι απλα πολυ προβληματισμενη με ενα θεμα και θα ηθελα να σας ανοιξω τις σκεψεις μου, ελπιζοντας πως δεν θα με κρινετε, αλλα ισα ισα περιμενω και τα σχολια σας με ανυπομονεσια...
    Γενικα ημουν παντα ατομο με λιγοστες φιλιες. Ειχα συνηθως το πολυ δυο φιλες οι οποιες και με εβγαλαν καθαρη κατα τη διαρκεια του σχολειου. Από τότε ομως τα πραγματα εχουν αλλαξει πολυ. Οσες φορες εμπιστευτηκα ατομα με προδωσαν, ,ωρηκαν τροπους να με κανουν να τα μισησω, και γενικοτερα μου το κανανε πολυ πιο δυσκολο να εμπιστευτω... Τωρα ειδικα που βρισκομαι στο εξωτερικο και φυσικα τα πραγματα ειναι πιο δυσκολα για ολους και ειδικα για μενα, ειναι πλεον ξεκαθαρο πως δεν εχω πραγματικους φιλους. Και αυτο πρεπει να σας πω οτι με πληγωνει....Ειναι δυσκολο να περνας σκληρες καταστασεις μονος σου.. Και ειναι χειροτερο οτι κανενας δεν ενδιαφερεται ουσιαστικα ουτε να δει τι κανω και πως περναω εδω...Φυσικα εχω την οικογενεια μου και τον αντρα της ζωης μου...Αλλα πιστευετε οτι αυτα ειναι οντως αρκετα??
Και πριν φανω τοοοοσο απελπισμενη, να πω οτι τον τελευταιο καιρο γνωρισα πολυ ενδιαφεροντα ατομα, οπως τα δυο παιδια που γνωρισα στην Κονιτσα (ισως δεν θελουν να πω ονοματα!), και αλλοι ανθρωποι που μεσω facebook μου δινουν δυναμη καθε μερα χωρις να το γνωριζουν...
     Μην πτοειστε απο αυτο το κειμενο....
     Εγω θα συνεχισω να βαζω ωραια βιντεακια και ωραια πραγματα, γιατι κυριως μου αρεσει να ζω στο ροζ συννεφακι...παντα μου αρεσε.....
    Ελπιζω να ακουσω και τις δικες σας αποψεις!!!

XOXO, Ναυσικα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου