Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Η συνταγή για ξανθές ανταύγειες!!!!!!!

Φίλες μου χρόνια πολλά και Χριστός ανέστη!!!!!Θέλω να ζητήσω συγγνώμη γιατί ενώ σας έταξα συνταγή για ξανθιές ανταύγειες, το ξέχασα με όλα τα οικογενειακά τραπέζια!!!!!!Αλλά τώρα θα επανορθώσω διπλά!!!!!Θα σας δώσω τη συνταγή και σας έχω έτοιμο και καινούριο προϊόν για την κυτταρίτιδα!!!!!είναι ένα λαδάκι το οποίο καταπολεμά την όψη του φλοιού πορτοκαλιού και αφήνει το δέρμα σας ενυδατωμένο, ενώ μυρίζει υπέροχα!!!!!!Μόλις είναι στα μπουκαλάκια του, θα σας πω και τα συστατικά!!!!
Και τώρα η πολύτιμη συνταγή για ξανθιές ανταύγειες από τα Fresh Line!!!!
Υλικά:

  • Χυμό από 3 ή 5 λεμόνια ανάλογα με το μάκρος των μαλλιών
  • Το ξύσμα από τα λεμόνια
  • 2 ποτήρια νερό
  • Μισό ποτήρι ξύδι άσπρο
  • 5 σταγόνες αιθέριο έλαιο λεμόνι
  • Μισό φλιτζάνι χαμομήλι
Βράζουμε όλα τα υλικά σε ένα κατσαρολάκι ( εκτός από το αιθέριο έλαιο) σε χαμηλή φωτιά και αφήνουμε όλο το βράδυ...Αφού λούσουμε και ξεβγάλουμε τα μαλλιά στο τέλος ρίχνουμε το παρασκεύασμα και ξεπλένουμε ξανά. Επειδή το λεμόνι ξηραίνει λίγο τα λιπαρά μαλλιά, αν δεν έχετε λιπαρά μαλλιά, αυξάνετε την ποσότητα του νερού σε 3-4 ποτήρια και προσθέτετε 2 κουταλιές της σούπας λάδι!!!!
Αυτή η συνταγή είναι πολύ ωραία και αφήνει μια ευωδία λεμονιού λόγω του ελαίου...Εγώ την χρησιμοποιώ συχνά στα δικά μου μαλλιά που είναι φυσικά ξανθά και βλέπω αποτέλεσμα...Ελπίζω να την κάνετε κι εσείς τώρα που πλησιάζει και το καλοκαίρι!!!!!!!φιλιά πολλά και περιμένω σχόλια!!!!!!

4 σχόλια:

  1. να χαρεςι τις αλλαγες σου ματια μου να εισια καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι ομως πρεπει να το κανουμε συνεχεια αυτο..?? εγω εγω σκουρο πολυ σκουρο καστανο και ειχα βαλει απο βλακεια μου ξανθια βαφη μαλλιων για ανταυγειες αλλα χωρις ντεκαπαζ και βγηκε σοκολατι...αν και σε πολλες απο εμας αρεσει το σοκολατι εγω ειμαι μελαμψη και δεν μου παει και τοσο...ασε το αλλο που οι ανταυγειες βγηκαν μονο πανω στη ριζα..η ερωτηση μου ειναι: θα βγει στο δικο μου μαλλι..?? πως θα γινουν οι ανταυγειες και αν βαλω απο το αλλο ξυδι πειραζει..??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπερα!!!Για να σου πω την αληθεια, πιστευω οτι αν εχεις αρκετα σκουρα μαλλια, στην καλυτερη των περιπτωσεων, απλα θα τα ανοιξει λιγο στο συνολο....Εγω εχω φυσικα ξανθα μαλλια και τα ανοιγει αρκετα..Να το χρησιμοποιεις 2 φορες την εβδομαδα για καλυτερα αποτελεσματα!!!Οσο για το ξυδι νομιζω οτι δεν πρεπει να χρησιμοποιησεις το αλλο..Αλλωστε και το ασπρο υπαρχει παντου και ειναι στην ιδια τιμη κ σε μεγαλες συσκευασιες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή